powiększ zdjęcie

24.10.2018

Szkolenie we Włoszech

We wrześniu grupa serwisantów zatrudnionych w Jekko Polska  została zaproszona na szkolenie do siedziby głównej Jekko w  Colle Umberto we włoskiej prowincji Trevisio. W ciągu kilku intensywnych dni szkoleniowych serwisanci uzupełnili i utrwalili wiedzę oraz doszlifowali umiejętności niezbędne w ich codziennej pracy. Dzięki  szkoleniu klienci mogą  być pewni długotrwałej funkcjonalności i jakości urządzeń oraz serwisu na najwyższym poziomie.

Wiedza zaczerpnięta u źródła

Przedstawiciele polskiej firmy Jekko działających w branży mMini żurawi dzięki szkoleniu we Włoszech dołączyli do grona  światowej klasy serwisantów. Pierwsze dwa dni szkolenia obejmowały naukę  z zakresu działania oraz praktyczną naprawę serii SPX312 oraz SPX424 Dodatkowo, zespół poznał fabrykę, dzięki czemu jego członkowie szczegółowo rozszerzyli swoją wiedzę na temat min żurawi.

 

Poniżej wypowiedź naszego serwisanta Adriana Rysmana:

Podczas szkolenia skupiliśmy się głównie na podwyższaniu standardu i jakości świadczonych usług, jak również skrócenia czasu ich realizacji. Ten ostatni element jest dla naszych klientów bardzo ważnym kryterium. Kilkudniowy przestój urządzenia oznacza duże wymierne, staraty dla właściciela. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na szybkie i sprawne usuwanie awarii.

Umiejętności potwierdzone certyfikatem

W trakcie kolejnych dni szkolenia serwisanci zapoznali się szczegółowo z Serią SPX 1040.  Prowadzący omówił zasadę działania urządzenia oraz techniki programowania - Jednym z istotniejszych punktów szkolenia była możliwość szczegółowego poznania wszelkiego typu schematów między innym hydrauliczne, elektryczne czy kalibracji żurawia. Dowiedzieliśmy się również tego, jak w szybki i prosty sposób rozwiązać awarie, które choć rzadko występują w naszych sprzętach, to warto mieć na ten temat wiedzę - mówi A. Rysman

Dodatkowo, serwisanci poznali teżz nowości wprowadzane przez włoski koncern. Mowa o nowym modelu JF365, który od chwili wprowadzenia na rynek, budzi duże zainteresowania klientów.

Kadra z Wolsztyna miała okazję skorzystać z wiedzy doświadczonych pracowników włoskiego oddziału. Uczestnicy wrześniowego szkolenia  od kuchni poznali techniki powstawania nowoczesnych mini żurawi. Warto zaznaczyć, że serwisanci firmy Jekko dzięki odbytemu szkoleniu we włoskiej siedzibie producenta mogą zagwarantować swoim klientom serwis na światowym poziomie. Wszyscy uczestnicy otrzymali certyfikaty marki Jekko.